Ján Žovin
Aké sú možnosti financovania vášho nápadu? Praktická prednáška a následne možnosť konzultácii s Jánom Žovinom, vďaka ktorému sa váš nápad dokáže zhmotniť v reálne podnikanie.
Na konzultácie počas dňa sa prihlasujte tu: http://bit.ly/konzultaciaslsp
Skúsený manažér Ján Žovin sa niekoľko rokov aktívne pohybuje najmä v odvetví retailu, v Programe pre začínajúcich podnikateľov a podnikateľky pomáhal rozbiehať internetové obchody, ambulancie, výrobné a IT spoločnosti, radil pri rozbehu viacerých start-upov. Ján odporúča: „Každý nápad sa snažte overiť a nejaký čas testovať. Určite sa to oplatí.“
Juraj Kováč
Praktický workshop vďaka ktorému sa váš nápad dokáže zhmotniť v reálne podnikanie. Ste už podnikateľ? Využite workshop na novú inšpiráciu a zrealizujte vďaka rozbiehačovi - Jurajovi Kováčovi nové nápady vo vašom podnikaní! Intenzívna hodina, vďaka ktorej sa naštartujete a posuniete vpred!
Simona Mištíková
Počas prednášky sa dozviete aké sú najnovšie trendy na sociálnej sieti Facebook a ako zvoliť vhodnú stratégiu vašej komunikácie. Okrem toho sa dozviete ako by ste mali pristupovať k tvorbe contentu a aký je rozdiel medzi organickým a plateným zásahom.
Martina Pálešová
Martina Pálešová vám prezradí aké sú najnovšie trendy na Instagrame, ako pristupovať k tvorbe contentu a ako zvoliť vhodnú stratégiu vašej komunikácie. V rámci svojej prednášky sa bude venovať aj Instagram Stories a aký majú pre vás význam a prečo by ste ich teda mali vytvárať. Na záver sa stihne povenovať aj téme "Influenceri na Instagrame."
Soňa Ondrejková
Soňa Ondrejková vám vo svojej praktickej prednáške prezradí:
Či už sme začínajúci alebo skúsení podnikatelia, denne riešime množstvo úloh. V podnikaní sme naplno ponorení a je náročné získať nadhľad. Keď však chceme prísť na koreň našich problémov, pohľad zhora je nevyhnutný. Ako ho získať? Mapovanie a vizualizácia sú nástroje, ktoré nám umožnia vidieť veci inak a nájsť kreatívne riešenia. Prihlásiť sa na jej konzultácie môžete priamo tu: https://lnk.sk/cjHN
Martin Mažár
Martin Mažár a jeho praktická prednáška o najväčších chybách, ktoré robíme na Facebooku pri predaji. Zistite, ako sa im vyhnúť.
Oliver Jakubík
Oliver Jakubík vám povie všetko o email marketingu:
Prečo má zmysel zapojiť emailový marketing do komunikácie so zákazníkmi? Ako začať s efektívnym emailovým marketingom a ako si výbrať vhodný nástroj? Dozviete sa ako získať odberateľov jednoducho a legálne, ako vytvoriť predmet vášho emailu tak, aby bol zaujímavý.
Okrem toho sa dozviete, ako využívať MailChimp, aké sú jeho silné stránky a skryté riziká, vytvoríte a nastavíte si kampaň a dostanete relevantné informácie, odporúčania a tipy z praxe.
Jana Beerová a Miroslava Korytková
Malý marketingový kvíz v podaní zakladateliek komunikačnej a marketingovej agentúry Lemúr - Janky Beerovej a Miroslavy Korytkovej.
Predstavte seba a svoje podnikanie verejne. Zoberte si mikrofón a povedzte nám o sebe a o svojom podnikaní viac.
Následne sa budeme organizovane medzi sebou zoznamovať. Máte vizitky? Nezabudnite si ich vziať so sebou:)
Večer v znamení inšpirácie od top podnikateliek a podnikateľov.
Talk show plná prekvapení, inšpirácie, energie a kontaktov. Oplatí sa prísť. Vystúpia podnikatelia ako Štefan Kozák, Tomáš Tejbus, Aleš Mlátilík, Soňa Ondrejková a Stanislava Šeminská!
*early bird vstupenka (cena platná do 12.10.2019)
ROZBIEHAČ
TÉMA: Ako si overiť životaschopnosť nápadu
Juraj Kováč je zakladateľ Rozbehni sa! Už viac ako 7 rokov sa venuje testovaniu nápadov.
Pomohol otestovať viac ako 200 nápadov a je autorom štartovacieho balíku a video kurzu.
Je takisto garantom projektov Social Impact Award, iNOVEum a členom AIESEC Alumni Hall of Fame. Za rozvoj podnikavosti na školách získal ocenenie Generácia 3.0 a LEAF Award.
BIZNIS MENTORKA
TÉMA: Mapovanie ako nástroj riešenia problémov v podnikaní.
Úspešná manažérka, ktorá na vrchole opustila biznis globálnych firiem a dnes pomáha menším podnikateľom realizovať ich vízie a plány. Má vášeň pre koncept slobodných firiem. Jej víziou je priniesť do života podnikateľov slobodu prostredníctvom fungujúcich a efektívnych procesov, dobre nastavených ukazovateľov a tímu angažovaných ľudí. V množstve informácií ťažko hľadáme priority a strácame sústredenie. Soňa bude hovoriť o tom ako si udržať jasné smerovanie a chuť robiť každý deň to, čo je dôležité. Zmena je cesta, ktorá začína prvým akčným krokom. Prihlásiť sa na jej konzultácie môžete priamo tu: https://lnk.sk/cjHN
MANAGING DIRECTOR @ DIVINO
TÉMA: Ako na firemný Facebook a Instagram
Simona viedla 8 rokov jeden z troch tímov v najväčšej PR agentúry na Slovensku, projekty v rôznych branžiach, všetkých veľkostí. Aktuálne vedie vlastnú agentúru Divino, ktorá sa hrdí klientmi ako Henkel, Ford, Hubert, Budiš, Dr. Oetker, Cinema City, Zľava Dňa, a mnoho iných. Nepozná pauzu, nemá hodinky, občas príde včas, ale všetko zvládne.
ONLINE MANAGER
TÉMA: Ako na firemný Facebook a Instagram
Sociálne média sú pre ňu záľubou aj prácou. Vyštudovala masmediálnu komunikáciu a prax v oblasti PR získala v agentúre aj na strane klienta. Očaril ju však svet online marketingu, ktorému sa aj aktuálne venuje. Má na starosti tvorbu stratégií a obsahu na sociálnych sieťach z oblasti FMCG a pripravuje a vedie školenia pre klientov z oblasti správy sociálnych sietí od začiatočníkov až po pokročilých.
EXPERT NA PREDAJ
Téma: Najväčšie chyby na Facebooku, ktoré vás oberajú o klientov
Martin Mažár je expert na moderný predaj a sociálne siete. Pomáha obchodníkom, predajcom a ľuďom z MLM vybudovať ziskové online podnikanie. Pred 8 rokmi zistil akú neuveriteľnú silu majú nové spôsoby predaja založené na webe a sociálnych sieťach. Odvtedy je ich obrovský nadšenec a propagátor. Je zakladateľom Master clubu Online lídri - podpornej komunity pre predajcov, malých podnikateľov a ľudí z MLM.
MANAGING DIRECTOR
TÉMA: Ako na atraktívny a úspešný email marketing
Oliver vyštudoval mix humanitných predmetov a už počas VŠ štúdia začal pracovať ako predajca a obchodný manažér. Neskôr zastával vrcholové obchodné a manažérske pozície, kde úspešne viedol strategické a obchodné tímy od 5 do 120 zamestnancov.
Od roku 2008 pomáha spolu s tímom lektorov a konzultantov firmám, manažérom a podnikateľom v oblasti osobného rozvoja a rozvoja značky zamestnávateľa (HR marketing/Employer branding), v rámci vlastnej konzultačnej spoločnosti.
Špecialista zo Slovenskej sporiteľne
Komunikačná a marketingová agentúra LEMUR
SÚŤAŽNÝ KVÍZ: Public relations - ako na vzťahy s verejnosťou
Jana a Mima sú majiteľky agentúry LEMUR, v ktorej sa spolu s kolegami od roku 2009 venujú reklame, marketingu a public relations. Košičanka a Prešovčanka, ktoré spojila vysoká škola, vám porozpraváju o public relations a prostredníctvom zábavného kvízu sa spoločne pozriete na rôzne nástroje, aktivity a zajímavosti.
National Sales Director Mary Kay
Svoje nadšenie a vášeň pre prácu s ľuďmi uplatňovala najskôr v oblasti ľudských zdrojov. S Mary Kay začala spolupracovať v roku 2002 ako mamička na materskej dovolenke a odvtedy je s ňou silne spätá. Svoj kariérny sen si splnila po 17 rokoch, kedy sa stala nezávislou National Sales Director Mary Kay. V súčasnosti vedie oblasť s počtom 4 585 nezávislých kozmetických poradkýň a ako mentorka inšpiruje veľké množstvo žien posunúť sa v podnikaní a objaviť svoj potenciál, svoju vášeň a poslanie.
Hodnoty, ktoré sú pre ňu nesmierne dôležité ako v osobnom, tak v pracovnom prostredí sú lojálnosť, empatia, spolupatričnosť a chuť na sebe pracovať.
V živote sa riadi heslom - kvapka vody si razí svoju cestu tvrdou skalou nie svojou silou ale vytrvalosťou.
„Na svojej ceste som musela niekoľkokrát dokázať sama sebe, že na to mám. Niekoľkokrát som musela uveriť tomu, že to dokážem. Každý z nás môže ovplyvniť svoj život k lepšiemu, keď sa posúva, keď rastie a keď sa mení.“
MANAGING DIRECTOR @ CREATIVE PRO
TÉMA: Ako pretaviť aj “prúser” na úspech a zobrať si vždy ponaučenie pre ďalšie projekty.
Štefan Kozák je doslova akčný muž a vizionár. Dokázal vybudovať medzinárodne najoceňovanejšiu live marketingovú agentúru na Slovensku. Riadni sa v práci heslom “passion for moments” a odráža sa to aj na každom jeho evente. Verí vo svojich ľudí a rastie každým rokom aj na medzinárodných trhoch (na Slovensku, v Českej republike, v Maďarskom a Poľsku). Podnikanie rozbiehal už počas svojho štúdia divadelného manažmentu na VŠMU v Bratislave a vzdelanie si rozšíril počas štúdia MBA na Brno International Business School v ČR.
V rámci skupiny získalo CREATIVE PRO v rokoch 2010 - 2018 množstvo národných a medzinárodných ocenení v oblasti event & live marketingu (Zlatý Klinec, ČEA, World Best Event Awards, Eventex Awards ). Okrem aktívneho riadenia CREATIVE PRO Group má na starosti rozvoj zahraničných vzťahov a spoluprác pre asociáciu event & live comm agentúr na Slovensku - BTLka.
CEO Zlavomat.sk
TÉMA: Ako je možné vybudovať jednu z najrýchlejšie rastúcich ecomm firiem na Slovensku?
Aleš vyštudoval Vysokú školu ekonomickú v Prahe. Svoju kariéru začal v korporácii General Electric (GE), kde nastúpil ihneď po ukončení štúdia. Manažérske skúsenosti prevažne v oblasti financií získaval v rámci skupiny GE v Severnej Amerike, EMEA a v juhovýchodnej Ázii, kde pôsobil celkovo osem rokov.
V roku 2013 sa pripojil k akcionárom Slevomat Group, kde mal na starosti investičný manažment skupiny v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Litve, Estónsku a Lotyšsku. V roku 2014 prevzal vedenie portálu Zľavomat na Slovensku a provedl firmu kompletnou transformáciou a repositioningem brandu.
Zatiaľ čo celé odvetvie zľavových portálov je mŕtve, Zľavomat je lídrom na poli predaja zážitkov a zároveň jedna z najrýchlejšie rastúcich ecomm firiem na Slovensku.
Podnikateľ
TÉMA: Gastro biznis je preplnený. Ako sa dá v tejto konkurencii preraziť a uspieť?
Tomáš Tejbus je šéfkuchárom a podnikateľom zároveň. Gastru sa venuje od strednej školy, kde sa vyučil ako kuchár. Odvtedy prešiel viacerými zariadeniami a pozíciami, vďaka ktorým mal možnosť veľa sa naučiť - či už z kulinárskeho hľadiska, alebo ako byť kuchárom a manažérom zároveň.
Jeho najvýraznejším úspechom na dráhe zamestnanca bola práca šéfkuchara v 5 hviezdičkovom hoteli Kempinski na Štrbskom Plese, na ktorú sa vypracoval cez 5 pozícií v priebehu piatich rokov.
Následne sa v roku 2017 stretol so svojím súčasným spoločníkom Jurajom a zhodou mnohých náhod a debát vymysleli koncept a značku Folks a založili spoločnosť Folks s.r.o. Ich prvopočinom bolo zriadenie pojazdnej prevádzky Folks Food Truck, následne otvorili malinké Folks Bistro v Košiciach a momentálne spravujú prevádzku Mamut PUB v Poprade.
Samozrejme, že tu ich smelé ambície nekončia a pripravujú ďalšie „chutné“ projekty do budúcnosti.
Praktické rady a tipy od Juraja Kováča, autora projektu Rozbehni sa!
Ing. Monika Mihoková, BCTC vám pomôže v každej oblasti: Chcete sa vymotať z neustálych opakujúcich sa situácií, ktoré Vám prinášajú iba ďalšie problémy? Chcete nájsť riešenie, ktoré Vás posunie vpred k svojim snom a cieľom? Tak neváhajte a registrujte sa na koučing.
V živote potrebujeme rovnováhu. Nezahlte sa prácou, myslite aj na seba. Doprajte si oddych, relax a príjemné cvičenie v spoločnosti certifikovaných lektoriek z Rásajany. Počas podujatia vám predstavíme možnosti cvičenia jogy v Poprade a priamo na mieste si môžete zakúpiť šperky z drahých kameňov, ktoré vám
v prípade záujmu bližšie predstaví ich tvorkyňa Michaela.
Viac informácií už čoskoro
Líčenie, poradenstvo a možnosť stať sa nezávislou poradkyňou.
Firemné čokolády môžu byť elegantnou a sladkou prezentáciou aj vašej firmy. Čakajú vás ukážky ručne vyrábaných originálnych čokolád
s logom firmy. Pretože vlastná firma chutí najlepšie! Reklamné čokoládové prezenty
z dieľne spoločnosti Tatranské čokolády sú reklamou, ktorá zaujme a poteší.